pomiń nawigację

Jak OC2 podnosi skuteczność kampanii reklamowych?

Kampanie reklamowe z wykorzystaniem OC2 dają kluczową w biznesie możliwość skrócenia czasu od prezentacji i zainteresowania ofertą do przyjęcia zamówienia lub wyjaśnienia "ostatnich" wątpliwości klienta. Dzięki OC2 internauta nie musi odrywać wzroku od monitora by uzyskać kontakt (bez szukania telefonu, wykręcania numeru, zastanawiania się nad swoimi kosztami). Rozmowa telefoniczna daje znacznie większe szanse sprzedawcy w sfinalizowaniu transakcji. Dzięki doskonałej, operatorskiej jakości głosu, OC2 jest profesjonalnym narzędziem marketingu internetowego i może dostarczać połączenia od klientów zarówno do małych i średnich firm jak i do dużych przedsiębiorców wykorzystujących systemy Call Center.

Dlaczego kampania z OC2 jest skuteczna?

skraca czas od zainteresowania ofertą do złożenia zamówienia opieka sprzedawcy w momencie podejmowania decyzji o zakupie dopasowana do potrzeb różnych form sprzedaży internetowej
innowacyjna usługa dająca komfort klientowi niezawodna jakość głosu, szybkość i wydajność systemu łatwa w zastosowaniu i wprowadzaniu zmian graficznych


Jak wykorzystać OC2 w kampanii?

Formularz OC2 można swobodnie zmieniać graficznie i umieszczać w różnych aranżacjach na stronach internetowych. Prezentujemy kilka możliwości, które mogą stanowić inspirację dla agencji reklamowych i firm webmasterskich.


Drop-in-box i Light-box

To graficzne elementy reklamowe wyświetlające treść oferty oraz szybki formularz kontaktowy oc2.pl "nad" właściwą stroną. Drop-in-box to opadające okno (przykład na tej stronie), natomiast Light-box pojawia się w przeglądarce przyciemniając jej oryginalną zawartość.

Zalety: reklama "odporna" na zabezpieczenia antypopup'owe przeglądarek internetowych, skutecznie skupia uwagę klienta

Pop-up

To klasyczny już element reklamowy "wyskakujący" w osobnym oknie przeglądarki internetowej po wejściu użytkownika na stronę.

Zalety: umożliwia pełne merytoryczne odizolowanie oferty od zawartości oglądanej strony

Komponent

Formularz kontaktowy wkomponowany w treść serwisu. Dostępny na każdej stronie produktowej daje klientowi możliwość swobodnego zadawania pytań dotyczących oferty a konsultantowi otwiera drogę do przekazania jej zalet i przyjęcia zamówienia.

Zalety: zawsze szybki dostęp do asysty sprzedawcy, rozwija trwałe relacje klientów z firmą

Baner

Formularz kontaktowy oc2.pl może być również zawarty w interaktywnym banerze. To niewielka forma graficzna ale dająca możliwość umieszczania jej na wielu stronach www w ramach systemów emisji i wymiany banerowej.

Zalety: oferta i szybki kontakt na stronach partnerskich, zwiększenie zasięgu oferty

Button

Graficzny przycisk lub link, któremu można nadać dowolne znaczenie i kontekst. "Zamów", "Zapytaj", "Porozmawiajmy" - dostępne dla klientów, umieszczone w tekście oferty, przy opisie produktów na stronie www lub w dokumentach doc i pdf.

Zalety: zachęcanie do bezpośredniego kontaktu, aktywne linki komunikacyjne w dokumentach

Help me

Jeśli skorzystanie z oferty związane jest z wypełnieniem długiego formularza z danymi, to musimy liczyć się ze sporą ilością rezygnacji zniechęconych klientów. Umieszczenie przy formularzu buttona kontaktowego "pomóżcie mi" - "zróbcie to za mnie przez telefon" daje sposób na przyjmowanie zamówień również od tej grupy klientów.

Zalety: duże ułatwienie dla klientów, dotarcie z ofertą do wymagających grup klientów

Mailing

Umieszczenie w e-mailu linku do formularza oc2.pl pozwala skierować ofertę i zaproszenie do kontaktu bezpośrednio do klienta. Dzięki dostępnym komercyjnie bazom adresowym mailing może być kierowany do konkretnej, targetowanej grupy odbiorców.

Zalety: duża skuteczność dotarcia oferty, możliwość użycia tekstowego lub graficznego linku kontaktowego

Virtual Assistant

Wirtualna postać, która dzięki zaawansowanej technologii potrafi prowadzić dialog z klientem posługując się tzw. językiem naturalnym. Zawsze dostępna konsultantka wstępnie wyjaśnia wszelkie kwestie związane z produktem oszczędzając czas pracowników firmy. W przypadku zainteresowania zamówieniem konsultantka prosi o numer telefonu i poprzez oc2.pl przekazuje połączenie do firmowego biura obsługi.

Zalety: oszczędność czasu obsługi na poziomie 30%, nowoczesny wizerunek, dostępność w Internecie i kioskach reklamowych


Jak obsługiwać połączenia z OC2 w kampanii?

Organizując kampanię internetową z wykorzystaniem OC2 należy brać pod uwagę zwiększoną ilość połączeń telefonicznych przychodzących do firmy. Warto przygotować odpowiednią ilość miejskich linii telefonicznych (ilość jednoczesnych połączeń) ewentualnie sprzęt VoIP oraz odpowiednio przygotować personel do obsługi klientów (ilość konsultantów). Połączenia z OC2 mogą być kierowane do:

zasoby firmowe parametry
linie telefoniczne linie miejskie, konsultanci
aparaty i bramki VoIP pasmo internetowe, konsultanci
firmowa centralka PBX linie miejskie, konsultanci
dzierżawa Call Center linie miejskie, konsultanci